Apa perbezaan mengenai GU biasa dan GU Roctane?

  • by Ashley Chong
Apa perbezaan mengenai GU biasa dan GU Roctane?

GU Original 

GU Original dicipta untuk memberikan tenaga dan nutritien penting seperti elektrolit dan asid amino yang membantu anda untuk kekal bertenaga. Formulasi khas yang mengandungi campuran karbohidrat ringkas dan komplek akan memberikan tenaga, dan yang lebih penting perisa yang enak dan lazat akan mengurankan peluang anda dari rasa muak, 

GU Roctane

GU Roctane telah dicipta untuk aktiviti yang memerlukan penggunaan tenaga yang lebih extrim, atau tempoh aktiviti yang lebih panjang. Untuk membantu anda mencapai potensi yang tertinggi, anda memerlukan sumber tenaga yang lengkap dan senang dihadap. 

Apakah perbezaan GU Roctane dan GU Original?

Perbezaan terbesar antara dua formulasi ini adalah GU Roctane mengandungi lebih branch-chained amino acids (BCAAs) dan juga kombinasi beta alanine dan taurine tambahan. 

BCAAs (leucine, valine, dan isoleucine) membantu melindungi otot-otot anda dan mengurangkan keletihan mental. BCAAs akan dimetabolismekan dalam otot anda dan mengurangkan kerosakan tisu otot ketika dan selepas bersenam.

Beta-alanine pula mengurangkan tahap keasidan di dalam otot dan mengurangkan keletihan. Taurine membantu jantung kita untuk berdegup dengan lebih effisien ketika sesi latihan yang berpanjangan.

Promosi Harga Offseason 

BigBigPlace nak buat clearance penghabisan stock tahun 2019. Dapatkan GU original dengan harga RM4.50 dan GU Roctane dengan harga RM7.50. Masa ni lah nak try flavour mana yang terbaik dan paling sesuai dengan perut anda.

Dapatkan di Bandar Tasik Selatan atau online di www.bigbigplace.


Leave a comment

Please note, comments must be approved before they are published

YOUR CART (0)

No Products in the Cart